Race Corporation Admin
Number of posts : 52 Age : 71 Localisation : LONDON, United Kingdom Registration date : 2006-12-03
| Subject: Stephane Mertens Mon Jun 11, 2007 4:21 am | |
| Can anybody update us on how Stephane Mertens is getting on?...and how about Didier Van Keymeulen? | |
|
Ducat53
Number of posts : 3 Age : 42 Localisation : France Registration date : 2007-06-15
| Subject: Re: Stephane Mertens Fri Jun 15, 2007 5:01 am | |
| Hi, I see this on his website : - Quote :
- Stéphane Mertens récupère petit à petit de son accident survenu en avril en France. Son rétablissement est lent mais certain.
"Je commence à marcher avec des béquilles, ça me fait du bien de pouvoir enfin sortir de mon lit après 6 semaines. Dans deux semaines je devrais sortir de l'hôpital pour entamer un programme de revalidation. Mon objectif est d'être physiquement retapé pour fin juillet". | |
|
vortex Admin
Number of posts : 25 Age : 59 Localisation : Antwerp Registration date : 2007-01-20
| Subject: Re: Stephane Mertens Sat Jun 23, 2007 10:40 am | |
| A very slow recouverage and he hopes it will end somewhere next month, he has been flat for 6 months now, no good news | |
|
Race Corporation Admin
Number of posts : 52 Age : 71 Localisation : LONDON, United Kingdom Registration date : 2006-12-03
| Subject: Re: Stephane Mertens Sun Jul 15, 2007 3:19 am | |
| Stephane was at the Barcelona 24 hour race on crutches, though his intention is still to race at Oschersleben. | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: Stephane Mertens | |
| |
|